
Hainele de piele. Viața, bolile, bătrâneţea, moartea şi ceasul morţii
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.
Daca omul, dupa nasterea cea dintai, nu trece prin nasterea cea de a doua, prin nasterea din nou, si nu primeste Duhul Sfant, nu este om deplin. Daca se boteaza, dar nu se nevoieste, exersandu si propria libertate cu impreuna lucrarea lui Dumnezeu, si nu trece si prin cea de a treia nastere, atunci, in realitate, scopul existentei sale urcusul de la chip la asemanare se zadarniceste.
Intreaga slujire pastorala a Bisericii tinteste la stramutarea noastra din pantecele mamei in pantecele Bisericii (colimvitra), iar apoi la dobandirea ochilor duhovnicesti pentru a vedea Lumina Dumnezeirii lui Hristos, care este Imparatia lui Dumnezeu, spre a ne indrepta si a dantui in jurul Luminii celei in trei Sori.
***
Parintii Bisericii invata in scrierile lor ca hainele de piele cu care Dumnezeu i a imbracat pe primii oameni dupa cadere sunt stricaciunea, patimirea si moartea, strans legate de modul nasterii noastre, de boli, de batranete si moarte.
In aceasta carte, sunt prezentate cateva opinii despre felul cum omul din Biserica se confrunta cu aceste probleme ale hainelor de piele si despre cum dobandeste simtirea vietii celei fara de moarte prin dulceata cunoasterii lui Dumnezeu.
Mitropolitul Ierotheos
al Nafpaktosului si Sfantului Vlasie"
An aparitie: 2022 |
Autori: mitrop. Ierotheos Vlachos |
Colectie: Recomandari |
Editura: Sophia |
Format: 16.5x23.5 cm |
ISBN: 978‑973‑136‑849-8 |
Pagini: 336 |
Traducere: protos.Teofan Munteanu |
În Tradiția patristică a Bisericii vedem că omul are de parcurs trei nașteri. Cea dintâi este cea biologică, când este zămislit în pântecele mamei sale, iar în continuare are loc nașterea și, astfel, venirea lui pe această lume. Cea de‑a doua naștere este așa‑numita naștere din nou, care se săvârșește prin Taina Sfântului Botez, când iese din sfânta colimvitră, pe care o putem numi pântecele Bisericii. Cea de‑a treia naștere este ieșirea omului din lumea aceasta și intrarea lui în cealaltă viață, în Împărăția lui Dumnezeu – de aceea și în cazul sfinților prăznuim cu multă strălucire ziua în care au adormit drept zi a nașterii lor.
Dacă omul, după nașterea cea dintâi, nu trece prin nașterea cea de‑a doua, prin nașterea din nou, și nu primește Duhul Sfânt, nu este om deplin. Dacă se botează, dar nu se nevoiește, exersându‑și propria libertate cu împreună‑lucrarea lui Dumnezeu, și nu trece și prin cea de‑a treia naștere, atunci, în realitate, scopul existenței sale – urcușul de la chip la asemănare – se zădărnicește.
Întreaga slujire pastorală a Bisericii țintește la strămutarea noastră din pântecele mamei în pântecele Bisericii (colimvitra), iar apoi la dobândirea ochilor duhovnicești pentru a vedea Lumina Dumnezeirii lui Hristos, care este Împărăția lui Dumnezeu, spre a ne îndrepta și a dănțui în jurul Luminii celei în trei Sori.
***
Părinții Bisericii învață în scrierile lor că „hainele de piele” cu care Dumnezeu i‑a îmbrăcat pe primii oameni după cădere sunt stricăciunea, pătimirea și moartea, strâns legate de modul nașterii noastre, de boli, de bătrânețe și moarte.
În această carte, sunt prezentate câteva opinii despre felul cum omul din Biserică se confruntă cu aceste probleme ale „hainelor de piele” și despre cum dobândește simțirea vieții celei fără de moarte prin dulceața cunoașterii lui Dumnezeu.
Mitropolitul Ierótheos
al Nafpaktosului și Sfântului Vlasie
An aparitie | 2022 |
Autori | mitrop. Ierotheos Vlachos |
Colectie | Recomandari |
Editura | Sophia |
Format | 16.5x23.5 cm |
ISBN | 978‑973‑136‑849-8 |
Pagini | 336 |
Traducere | protos.Teofan Munteanu |
-
mitrop. Ierotheos Vlachos
65 Leimitrop. Ierotheos Vlachos
-
-
mitrop. Ierotheos Vlachos
75 Leimitrop. Ierotheos Vlachos
-
-
mitrop. Ierotheos Vlachos
40 Leimitrop. Ierotheos Vlachos
-
Clientii carteortodoxa.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.